Domů / Cvičení / Strava VS cvičení!

Strava VS cvičení!

Cvičit nebo správně jíst? Toť otázka! Ovšem odpověď je na ní velmi jednoduchá. Bez obojího to nejde. Každý chce mít postavu jako ze škatulky a myslí si, že jí dosáhne lusknutím prstu, ono to však není tak jednoduché.


Na začátku si je nutné uvědomit, že vyrýsované svalstvo je pro člověka jako takového něčím ne úplně přirozeným. K jeho dosažení je totiž nutno pozměnit jídelníček na hodnoty, na které nejsme normálně zvyklí a které bychom si v divoké přírodě obstarávali jen těžko.
Prvním důležitým krokem, jak dosáhnout vyrýsované postavy, je zajisté nutné zbavit se tukových polštářů, které nás trápí. Toho dosáhneme efektivním kardiotréninkem. A již zde je zapotřebí zapojit hlavně jídelníček. Ten hraje při jakémkoliv shazování, nabírání a rýsování velmi podstatnou úlohu. Právě správné jídlo vám totiž zajistí ty nejlepší výsledky a ať už se budete v posilovně, na oválu, nebo v hale potit jak chcete, bez správného jídelníčku to zkrátka nepůjde.
Celý trik spočívá v tom, že na nějaký čas pozměníte rozložení živin ve vašem jídelníčku, abyste snížili množství svého podkožního tuku na minimum a dosáhly tak viditelnosti svalstva. Nejdůležitější roli v nově poskládaném jídelníčku, pak určitě budou zastávat bílkoviny. Nepodceňovat bychom měli však ani úlohu tuků a sacharidů, které jsou ruku v ruce s vitamíny.
Závěrem tedy, pokud toužíte po opravdu vyrýsovaném těle, je zapotřebí dát do toho dávku pořádné dřiny v podobě cvičení, a zároveň mít pevnou vůli a dodržovat správný jídelníček, který bude vašemu úsilí co nevíce napomáhat. Bez jeho správného dodržování zkrátka nikdy nedosáhnete takových výsledků, jako když budete jíst opravdu tak, jak máte. Tak hodně štěstí.

O Vojtěch Sedláček

Shlédněte také

Desítky druhů jógy: Jaká je vhodná právě pro vás? II.

Desítky druhů jógy: Jaká je vhodná právě pro vás? II.

V předchozím článku jsme se zaměřili na základní typy jógy a na druh jógy, která se …