Domů / Hubnutí / Znáte mléčnou, krabičkovou dietu nebo dělenou stravu?

Znáte mléčnou, krabičkovou dietu nebo dělenou stravu?

Mlečná i krabičková dieta jsou jednoduchým způsobem, jak zhubnout. Mléčná dieta je především vhodná pro milovníky mléka. Pokud mléko můžete konzumovat neustále a chcete zhubnout, bude pro vás tento způsob potěšením. Krabičková dieta je vhodná pro všechny, kteří chtějí jíst pravidelně, zhubnout nebo začít se zdravou stravou. Má od jiných diet obrovskou výhodu pro zaneprázdněné osoby, existují totiž firmy, které vám jídlo připraví a přivezou, proto nebudete ztrácet přípravou jídel a plánováním čas.

Dělená strava není dietou, ale úpravou stravy. Je skvělá v případě, že nechcete jen zhubnout, ale upravit svůj životní styl.

Mléčná dieta

Prví den této diety pijete jen mléko, další dny přidáváte mléčné výrobky a doporučené potraviny. Jíte 5krát denně po třech hodinách, dieta trvá 13 dní. Není vhodná pro osoby s intolerancí laktózy, alergií na mléko a pro sportovce. Kromě mléka můžete konzumovat maso, vejce, zeleninu a ovoce, šunka. Důležitý je také pitný režim, doporučené množství je dva litry neslazených tekutin denně. Při mléčné dietě můžete zhubnout 8-10 kilogramů.

Krabičková dieta

Díky této dietě se nikdy nezapomenete najíst a nebudete se moct vymlouvat. Vše máte totiž předem připraveno v krabičkách. Jíte tedy potřebný počet kalorií a vyváženou stravu 5krát denně v pravidelných intervalech. Díky čemu správně funguje váš metabolismus a vy hubnete.

Dieta může být finančně příznivou, je ale potřeba si jídelníček pro krabičkovou dietu plánovat. Ta samá jídla by vás za chvíli omrzela a přestala by vám chutnat. Vařte si z kvalitních potravin. Nebojte se potravin jako je tvaroh, pohanková kaše, mléčné výrobky, ryby, kuřecí maso, rýže, ořechy a semínka.

Dělená strava

Při dělené stravě dělíte potraviny do různých skupin – bílkoviny, sacharidy, neutrální potraviny. Dělená strava ber ohled na trávení, proto se skupiny bílkoviny a sacharidy mezi sebou nekombinují. Neutrální potraviny lze kombinovat jak se sacharidy, tak s bílkovinami. Existují i další rozdělení potravin, ty vytváří speciální skupiny pro ovoce a zeleninu. Dělená strava je vhodná pro osoby, které trpí problémy se zažíváním. Špatná kombinace potravin totiž může způsobovat velké množství problémů jako je zácpa, ekzémy nebo také únava.

O Jan Neckář

Shlédněte také

Co by nemělo chybět v domácí posilovně?

Co by nemělo chybět v domácí posilovně?

Chcete chodit do posilovny, ale nemáte příliš mnoho času? Ruku na srdce, návštěva v posilovny se …